Φάτε μάτια ψάρια!
-
ΦΊΛΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟΙδεν σας εχω ξεχάσει απλά μ έχει απορροφήσει αυτή η νέα
εμπειρία που λέγεται "γιαγιά"! Και ομολογώ οτι τίποτ' άλλο δεν μου κάνει
εντύπω...
23 hours ago
No comments:
Post a Comment